Thursday 7 March 2013

Engagement Ceremony

Engagement Ceremony

Majlis pertunangan saya dengan Mohd Faizal Seman aka Jey...hehehee majlis ni berlangsung pada 1 Mei  2011..Org ckp kenduri tunang aku ni da macam kenduri kawin yela mak ayah aku siap potong sekor lembu n 4 buah khemah mana tak nye sedare mare aku bapak ramai umah aku da kecik mane muat kn tula pasal mak ayah aku wt keputusan sebegitu...hehheheh ok la layan la gambar yang ade ni...


Hantaran tunang saya simple je..Sume yang wat hantaran ni sume mende makan..kalau kawin sok baru bagi mende yang mahal2 kn...hehheheh tema dark coklat warna feberet mak aku xpela asalkn majlis berjalan dengan lancar dan sempurna knnn...


Gambaran depan...pelamin nye kemain la tinggi..Pelamin ni pak ude aku yang buat adik mak aku..


Ni la aku mase hari bertunang 2..malu siott ramai org dtg tgkk kalah artis ko tp wt2 cover la kn...amik ko..hahhahaha

 Wan aku, wan sedara, adik aku n adik sepupu ni baru sikit kalau x roboh pelain 2..hahhahah


Ni mase berbincang kedua belah pihak..Yang baju oren  kiri sekali ayah aku En.Abas Abdullah sebelah ayah aku bakal pak mentua besan ayah aki tapi die da xde lg..sedihh sangatt urmmm moge roh arwah di tmpatkan dikalangan org2 beriman..Amin 


Ni mase sarungkan cicing tunang...brmula la episod sebagi tunangan orang...hehhehhe



Bakal mak mentua aka mak jey...Nampak mude org nyee..


Hantaran kedua belah pihak...sweet je knn...


Hanim & Faizal aka jeyhans


Lepas kenduri penatt woo nk kemass..amik ko nk tunang sangat knn...


Mak aku pun baru nk mkn kul 3 lbih mane xnye melayan org dtg ramai kot..siap dpt salam kaut lg..kelas makk Ani orang ingat aku kawin sebab besa kot kenduri bukan nak riak ke hape tp tau la aku ank 1st, umah pulak kecik sedara mare xyah ckp la kemain ramai 2 la pasal...kwn2 aku yang dtg siap bg hadiah ingt aku kawin..hehhehehe amik jela org nk bg kn..pape pun time kasihh sngtt...


Kami da brgelar pasangan bertunang...hahhaha xcaye jo lame kami kawan hampir 6 taun da jodoh kami kn..hehheheh mase aku tulis kt blog ni aku da pun kawin dengan cik Jey ni pada 17 Nov 2013 nnt aku update gamba kawin pulak yee....hehheheheh

No comments:

Copyright to HANIM ABAD
Designed by UMIESUEstudio 2015