Thursday 20 August 2015

Project in progress

Alhamdulillah..saya telah pergi ke site di mana project2 masih lagi dalam pembinaan..Teruja tengok..Aku tengok pun macam nak berlari-lari je masuk kt track MRT..Yang aku pergi ni site office sungai buloh..Mase ni aku organize induction Training untuk Quality..

Jom layan gambo yang sempat aku snap..mase ni panas wei..adehhh


 Nampak tu MRT kt belakang tu..

 Keretapi yang warna oren tu bukan saje-saje nk memain ke hape..ketapi tu funtion die nk angkut org or barang2 dlm depo tu..maklum la kn besa barang banyak tak kan ko nak angkut nek keta ke moto ye kan..

 Panas wehhh..Adehhh

 Nah penuh moto ngn kete sume..

 Ok nnt aku update lagi pasal project ni ye..

ok bai

-Love Hanim-


No comments:

Copyright to HANIM ABAD
Designed by UMIESUEstudio 2015