Thursday 9 May 2013

Bercuti di Cameron Hingland 27/4/2013-28/4/2013

Pagi2 da gerak dari rumah nak g bercuti kt cameron higland. kami berdua belum sempat nk honeymoon lagi yela rezki awal kan. pas kahwin..hahhaha Alhamdulillah ni konon nye pre honeymoon kami la dengan my mil my sil kn..ko hadooo???hahhahaaa xpe2 pas bersalin da plan nk g honeymoon bawak si baby kecik InsyaAllah...

Layan gambooo...


Tu aku yg pkai selendang corak2 leopard ngn peplum biru tuhh...semua ni family my hubby sebelah kiri aku tuh my mil sebelah kanan nephew my hubby..deorang sume happeningg mase ni bekfas kt R & R sungai buloh sebelum gerak jln..


Ni mak buyung..sibuk je nk bergambo kn...


ok ni my mil hubby nye mummy..sangat baik..


Ni ape motif snap gmbar papan tanda...my hubby nye koje la...


Tgk siang2 hari da ade kabus kn..memang bes sejuk je kaki aku pun sejuk gakk nk berjalan..


Ni nk keluar g pasar malam kt bawah tu kteorng punye apartment atas bukit view die dpn pasar malam la kn sonok gakk ramai orang tapi makanan die bapak mahai..(loghat  pahang) hehehhe


Kami beramai2 turun kepasar malam..hehehhee


Nephew my hubby comeii kn...hehhehe 


Hubby, Mil, Sil n Qaisara comel kn...die yg paling tecik sekali join trip ni gamba kabur..


kt belakang 2 da nampak ladang teh kn..cntik view diee..


Ni destinasi first kami pas checkout kt apartment 2 kul 12 pm...Ladang Boh sungai palas centre...


 Ladang teh jalan kecikk aku plak rase cemas klu kete lalu takut jatuh ke kan tp Alhamdulillah xde pape sume okk..

 Nice view i like uolsss... nampak x perut saya tu besa kn..hikhikkk

 My hubby nephew piya n akif

My Mil n hubby...anak mak ni


saya ngn mil...cntik view kt blakang 2 ari hujan mase ni xdapat jln2 kt ladang teh kalau x muke aku saje yg penuh kt dlm camera kn...hahhahah


kakak hubby ngn anak buah die..


teruja kt ladang strawberi kn ni 1st tgk yg ori nye salu tgk kt supermarket...same je okeh buah yg ade kt cameron ni ataupun yg jual kt supermarket tu  masam je aku rase xde pun manis yg penting aku xsuke masam sngt ade la mkn 2 3 biji  tu pun jenuh nk ngabis knnn.


My hubby yg teruja..hehheheheh


sy n hubby...


ni la apartment yang kami sewa tu atas bukit tingkat 5..sonok sngat...next trip pangkor plak..InsyaAllah...
ok sekiann











No comments:

Copyright to HANIM ABAD
Designed by UMIESUEstudio 2015